فرصت
اونایی که تنهان بیان تو
این وبلاگ مخصوص همه س
درباره وبلاگ


سلام عزیزان خوش اومدین بفرمایید تو شام در خدمت باشیم



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 47
تعداد آنلاین : 1


mi118.com

javahermarket

نويسندگان
شادی

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 24 فروردين 1390برچسب:, :: 6:24 AM :: نويسنده : شادی
غرش سهمگین آسمان...

در دلم غوغا بپا خیزد...

آسمان به ابرش می نازد...

آسمان به بارانش می نازد...

آسمان به شب و ستاره هایش می نازد...

من به چه بنازم ؟به تو ؟

به تویی که ابرهای غرورم را به باران تبدیل کردی؟

آسمان هم چنان می غرد...

  او میخواهد بگوید من هستم ...

او میخواهد بزرگی خود را نشان دهد...

من اینسان آرام نشسته ام...

با فریادهای خاموشی که هیچگاه در دلت نفوذ نکرد...

هیچگاه نتوانستم خودی نشان دهم...

حرفای خودت را زدی و رفتی به من حتی فرصتی...ندادی...

عاشق



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: