خداحافظی(فعلا)
اونایی که تنهان بیان تو
این وبلاگ مخصوص همه س
درباره وبلاگ


سلام عزیزان خوش اومدین بفرمایید تو شام در خدمت باشیم



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 47
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 71
بازدید کل : 81042
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 47
تعداد آنلاین : 1


mi118.com

javahermarket

نويسندگان
شادی

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 17 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 10:1 AM :: نويسنده : شادی

سلام سلام خوبید خوشید؟

چه خبرا ؟؟؟

دوستای گلم شرمند ه یه مدت باید برم از شرم راحت شید !!

خوشحال نشید گفتم یه مدت !!

برگردم ببینم فراموشم کردین قهر میشما

بوووووووووووووس

باااااااااااااااااای



نظرات شما عزیزان:

sadegh
ساعت13:18---1 بهمن 1391
ای ساکن جان من آخر به کجا رفتی
در خانه نهان گشتی یا سوی هوا رفتی

چون عهد دلم دیدی از عهد بگردیدی
چون مرغ بپریدی ای دوست کجا رفتی

در روح نظر کردی چون روح سفر کردی
از خلق حذر کردی وز خلق جدا رفتی

رفتی تو بدین زودی تو باد صبا بودی
ماننده بوی گل با باد صبا رفتی

نی باد صبا بودی نی مرغ هوا بودی
از نور خدا بودی در نور خدا رفتی

ای خواجه این خانه چون شمع در این خانه
وز ننگ چنین خانه بر سقف سما رفتی


sara-m
ساعت9:29---2 مرداد 1391
سللام جیدری خوبی خوشی وبلاگت دبش از نوع اعلا

عزیزم دمت بخاری حال کردم بابا ما هم مث خودت باحالیم به منم بسر دی خوشدله


ماهک
ساعت21:07---22 ارديبهشت 1390
کجا رفتی....آخی من فراموشت نکردمشادی جونم چن وقت اصلا وقت نکردم به کسی بسرم اومده بودم عذر بخوام دیدم خانوم خودش نیسخب اومدی پیش ما هم بیا باشه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: